loading...
!.طرفداران فوتبال.!
آخرین ارسال های انجمن
milad007 بازدید : 135 شنبه 1390/08/21 نظرات (0)

خداداد عزيزي: از واقع‌گرا بودن و سياه باز نبودن كي‌روش ذوق‌ زده‌ام

  مقابل بحرين مثل 30سال پيش بازي كرديم/ مرا ببرند تا قرعه ايران را در مرحله بعد بردارم

در اين ديدار تيم ما مثل 30سال فوتبال بازي كرد و رو به توپ‌هاي بلند آورد، يعني علي شيرخدا يا حسين

Khodadad Azizi

 

سايت گل ـ خداداد عزيزي مهاجم سابق تيم ملي معتقد است كه ايران در بازي با بحرين پايين‌تر از حد انتظار ظاهر شد. خداداد در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« من قبلا گفته بودم كه تيم ملي كار سختي در پيش دارد و حالا مي‌بينيم كه كشورهاي عربي هم در حال پيشرفت هستند. ايران در بازي رفت با كارهاي قشنگ فوتبالي و حركات تركيبي توانست به پيروزي برسد ولي در اين ديدار تيم ما مثل 30سال فوتبال بازي كرد و رو به توپ‌هاي بلند آورد، يعني علي شيرخدا يا حسين!»

او ادامه مي‌دهد:« نمي‌توان گفت كي‌روش تغييري در تيم ملي ايجاد نكرده است. او در حال كمك به فوتبال ايران است و من مصاحبه‌اي از كي‌روش خواندم كه گفته بود بايد خودمان را به كره جنوبي، ژان و استراليا برسانيم. قبلا بعضي‌ها مي‌گفتند در كره مريخ كره جنوبي را مي‌بريم يا به بك چهارم جام جهاني مي‌رسيم ولي خوشحالم كه كي‌روش يك مربي واقع‌گرا است و واقع‌گرا بودن او و سياه باز نبودنش بسيار مهم است و من از اين موضوع ذوق‌زده هستم. البته اين را هم بايد بگويم كه فوتبال ملي ما هنوز نوسان دارد يعني يك روز مثل بازي رفت مقابل بحرين 90 هستيم ولي يك روز مثل بازي برگشت 20 هستيم.»

خداداد در ادامه حرف‌هايش مي‌گويد:« خوبي كي‌روش اين است كه نسبت به ديگر مربيان خارجي از همه نيروهاي ليگ برتر استفاده مي‌كند. مثلا ميروسلاو بلاژويچ و برانكو از سال 2001 تا 2006 فقط با 25بازيكن كار مي‌كردند ولي براي كي‌روش اسم‌ها مهم نيستند و او تحت تأثير هيچ بازيكني قرار نمي‌گيرد. شما مطمئن باشيد اگر مربي تيم ملي ايراني بود محمد قاضي و حسين ماهيني در تيم ملي بازي نمي‌كردند.»

عزيزي تأكيد مي‌كند:« كي‌روش تحت تأثير آقاياني كه به دنبال منافع خودشان هستند يا مي‌خواهند به او خط بدهند قرار نمي‌گيرد و او حتي تحت تأثير رئيس‌ها هم قرار نمي‌گيرد. من اين مربي را دوست دارم، در فوتبال آنقدر مربي ناسالم آمده كه وقتي يك مربي سالم مثل كي‌روش مي‌بينم واقعا ذوق‌زده مي‌شوم.»

خداداد در پاسخ به اين سوال كه آيا ايران به جام جهاني خواهد رفت  تأكيد مي‌كند:« رسيدن به اين هدف دست نيافتني نيست ولي كار ما خيلي سخت است. من فقط اميدوارم كه در مرحله بعد فقط با يكي از تيم‌هاي ژاپن، كره جنوبي و استراليا هم گروه شويم و در قرعه‌كشي خوش‌شانس باشيم. البته بايد بگويم كه من آدم خوش‌شانسي هستم و بهتر است مرا به مراسم قرعه‌كشي ببرند تا قرعه ايران را بردارم.»

او در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:« به نظر من حتي اگر به جام جهاني هم صعود نكرديم بايدكي‌روش را حفظ كنيم تا او بتواند فوتبال ايران را به جايگاه واقعي‌اش برساند. من از اول هم مخالف آمدن اين مربي نبودم و معتقدم او مي‌تواند به فوتبال ايران كمك كند.»

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عرض سلام..این وبلاگ در راه اطلاع رسانی اخبار و حواشی فوتبال سراسر دنیا آغاز به کار کرده امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد برای همکاری میتونید با ما در تماس باشید. همچنین برای تبادل لینک میتونید از تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 1,572
  • بازدید کلی : 18,381
  • !.جستجو در وبلاگ.!
    !.آمارگیر و پیج رنک.!
    !.معرفی وبلاگ به دوستان.!

    معرفي صفحه به دوستان

    *  نام شما
     

    ايميل شما *

     

    ايميل دوست شما *

     

    ايميل دوست ديگر شما