loading...
!.طرفداران فوتبال.!
آخرین ارسال های انجمن
milad007 بازدید : 204 شنبه 1390/08/21 نظرات (0)

زامورانو: رونالدو بهتر از مسي است 

'ايوان زامورانو' مهاجم شيليايي دهه 1990 تيم فوتبال رئال مادريد مي گويد 'کريستيانو رونالدو' بهتر از 'ليونل مسي' است.

 


 

 او که یکی از بهترین مهاجمان رئال به شمار می رفت، چهار سال در برنابئو توپ زد و در این مدت 77 گل در 137 بازی به ثمر رساند. 

 زامورانو که هنوز بازی های تیم سابقش را دنبال می کند، گفت: در حال حاضر کریستیانو و مسی یک قدم از بقیه بالاتر هستند. امروز او و مسی خیلی به هم نزدیکند. با این تفاوت که کریستیانو از دیدگاه ساختاری فوتبال، نقش مهم تری نسبت به مسی دارد. او بیشتر در جریان بازی است. رونالدو مهاجم کامل تری است. دو گلی که با ضربه سر در هفته قبل زد فوق العاده بود. می تواند با هر دو پا، از بیرون محوطه جریمه، تک به تک و ... گل بزند . او یک بازیکن کامل است. 

 زامورانو اکنون نماینده یونیسف در شیلی است و توجه ویژه ای به کودکان دارد. وی دلیل توجه اش به اینگونه برنامه ها را سپری کردن دوران کودکی خود در محله ای کثیف می داند. 

 وی گفت: در محله ای که بزرگ شدم مواد مخدر و جرم های مختلف فراوان بود. هیچ کودکی لیاقت چنین زندگی را ندارد. 

 بازیکن سال های گذشته رئال مادرید نظر جالبی هم در مورد پیشرفت شبکه های اجتماعی و حضور فعال بازیکنان در این شبکه ها دارد. 

 او در این باره اظهار داشت: راستش را بخواهید مزخرف است. من از توئیتر، فیس بوک یا هیچ چیز دیگر استفاده نمی کنم. اگر کسی می خواهد به من چیزی بگوید، باید به نزدم بیاید. من ایوان زامورانو هستم و دوست دارم همه رو در رو با من حرف بزنند. افراد همچنین روی پروفایل هایشان نام های متفاوتی می گذارند. مثل این می ماند که خودت برای خودت اسم مستعار استفاده کنی. مثلا این که بگویید ''من در ترافیک مانده ام '' خب که چه؟ این را نمی پسندم. 

 ''ایکر کاسیاس'' هفته گذشته عکسی از خودش در ترافیک گذاشته بود و آن را علت تاخیر حضور در جلسه تمرین تیم دانسته بود. 

 زامورانو در ادامه به اظهار نظر در مورد دو قطبی شدن لالیگا پرداخت و گفت: امروز لیگ اسپانیا را فقط رئال مادرید و بارسلونا تشکیل می دهند. وقتی من بازی می کردم، رقابت بیشتر بود. تیم های لالیگا تا آخر می جنگیدند. رئال مادرید در هفته آخر با دو امتیاز برتری قهرمان می شد. حالا رئال و بارسا 15 یا 20 امتیاز با تیم سوم فاصله دارند و لالیگا نابرابر است. 

 وی در مورد ''خوزه مورینیو'' سرمربی پرتغالی رئال مادرید و شناختی که از او دارد، تصدیق کرد: او را در بازی خیریه ناکاتا در ژاپن دیدم. او مربی تیم ستارگان بود . با او و دستیارش صحبت کردم. بعدها به میلان رفتم چرا که پدرخوانده دختر زانتی هستم و با او صحبت کردم. 

 مورینیو در مقابله با مطبوعات یک کاراکتر دارد اما در رختکن واقعا یک شخص متفاوت است. بهترین مربی فوتبال کسی است که بازیکنانش چه بازی کنند و چه نکنند از او راضی باشند. مورینیو در میلان، همه را راضی کرده بود . کارش درست است. او ساعت هفت صبح سر کار می آمد، حواسش به همه چیز بود، این که چمن کوتاه باشد، کفش ها آماده باشد و ... 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عرض سلام..این وبلاگ در راه اطلاع رسانی اخبار و حواشی فوتبال سراسر دنیا آغاز به کار کرده امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد برای همکاری میتونید با ما در تماس باشید. همچنین برای تبادل لینک میتونید از تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 1,538
  • بازدید کلی : 18,347
  • !.جستجو در وبلاگ.!
    !.آمارگیر و پیج رنک.!
    !.معرفی وبلاگ به دوستان.!

    معرفي صفحه به دوستان

    *  نام شما
     

    ايميل شما *

     

    ايميل دوست شما *

     

    ايميل دوست ديگر شما