loading...
!.طرفداران فوتبال.!
آخرین ارسال های انجمن
farshad بازدید : 78 چهارشنبه 1390/09/30 نظرات (0)

سایت گل- لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا، بعد از قهرمانی در جام باشگاه های جهان با تیم کاتالانی، برای شرکت در جشن های پایان سال به آرژانتین برگشت.

بهترین بازیکن دو سال اخیر فوتبال دنیا در بازگشت به روساریو با خبرنگاران در مورد مسائل مختلف صحبت کرد؛ از جمله حضور نیمار، ستاره جوان سانتوس در بارسا و اعلام کرد از پیوستن این بازیکن.......


                                                




farshad بازدید : 99 چهارشنبه 1390/09/30 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا اسپانیا، ماریو فیگیرا فرناندس مدافع ۲۱ ساله ژرمیو با ۴۱ بازی و یک گل زده از باشگاه رئال مادرید پیشنهاد رسمی دریافت کرده است.

هفته گذشته زیدان و سه همراه از بخش فنی باشگاه رئال مادرید از نزدیک بازی وی را تماشا کرده و این بازیکن را مورد تایید قرار داده‌اند..............


                                           

farshad بازدید : 119 چهارشنبه 1390/09/30 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال میلان شب گذشته موفق شد با نتیجه 2 بر صفر کالیاری را مغلوب کند و تا قبل از سایر دیدارهای این هفته به صدرجدول کالچو ایتالیا صعود کند.

روسونری‌ها درشرایطی که یووتوس در دیدار امشب نتواند مقابل اودینزه تیم سوم جدول رده‌بندی پیروز شود در پایان سال میلادی جاری به صدرنشینی در سری آ ادامه خواهند داد......



                                      

farshad بازدید : 99 چهارشنبه 1390/09/30 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا اسپانیا، نوری کاظم شاهین که مدتی مصدوم و مدتی به شدت کم فروغ بود بالاخره برای تیمش موفق به گلزنی شد و سهمی قابل توجه در خلق جشنواره گل رئال مادرید داشت.

شاهین پس از این گل به خبرنگاران گفت: از این که گل زده‌ام بسیار خوشحالم اما از منتقدان........


                                       

farshad بازدید : 100 چهارشنبه 1390/09/30 نظرات (0)

به گزارش خبر گذاری فارس به نقل از آس اسپانیا، خوزه مورینیو پیروزی پر گل مردانش را در جام پادشاهی ستود و گفت: بازی بسیار خوبی بود و از این که موفق شدیم در آستانه سال نو جدا از صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل بار دیگر مردم را خوشحال کنیم، بسیار خوشحالم.........


                                               

milad007 بازدید : 125 سه شنبه 1390/09/01 نظرات (0)
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد، باشگاه‌های ایرانی در فصل پیش روی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه و نیم سهمیه خواهند داشت که براین اساس ذوب آهن به عنوان تیم سوم لیگ برتر در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها شانس خود را برای حضور در جمع تیم‌های برتر آسیا می آزماید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون با اعلام این خبر افزود: کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا (ACL) قبلا پیشنهادی را به ایران مبنی بر اینکه ایران با دو سهمیه مستقیما در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شرکت کند و دو سهیمه دیگر نیز در مرحله پلی‌آف داشته باشد که در صورت موفق شدن تیم‌های ایران در مرحله پلی‌آف به دور بعدی مسابقات راه پیدا کنند، ارائه کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه گفتگوی خود با سایت فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در نشستی که به اتفاق علی کفاشیان، عزیزالله محمدی، علی فتح الله‌زاده، محمدرضا ساکت و علیرضا رحیمی با مسئولان کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردیم ،مطالب مختلفی را مطرح کرده و درنهایت قرار شد تا امروز نتیجه نهایی از سوی AFC اعلام شود.

وی در پایان تصریح کرد: پس از اعلام کمیته برگزاری مسابقات مقرر شد تا ایران با 3 سهیمه به طور مستقیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و یک سهمیه دیگر نیز ابتدا در مرحله پلی آف حضور داشته و در صوت موفقیت، می تواند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد. در واقع ایران با چهار سهمیه برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

براین اساس تیمهای سپاهان اصفهان (قهرمان لیگ برتر)، پرسپولیس تهران (قهرمان جام حذفی)، استقلال تهران (نایب قهرمان لیگ برتر) بصورت مستقیم در فصل 2012 لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کنند و ذوب آهن اصفهان (تیم سوم لیگ برتر) در مرحله پلی آف این مسابقات حضور می یابد.

 

milad007 بازدید : 239 چهارشنبه 1390/08/25 نظرات (0)
 یورو12
با برگزاری دوربرگشت دیدارهای پلی اف و مشخص شدن تیمهای حاضر در مرحله نهایی رقابتهای یورو2012،  قرعه کشی گروه بندی مرحله نهایی این رقابتها  در روز دوم دسامبر سال جاری در کیف اوکراین انجام می شود.

اکنون سیدبندی این رقابتها مشخص شده است و در سید یک، اسپانیا و هلند در کنار اوکراین و لهستان، میزبان های این تورنمنت قرار گرفته اند.

بدترین قرعه که ممکن است دربیاید، قرار گرفتن تیمهای اسپانیا، آلمان، پرتغال و فرانسه در یک گروه است که می توان این گروه احتمالی را گروه مرگ دانست

سید بندی این رقابتها بدین ترتیب است
سید یک: اسپانیا، لهستان، اوکراین ،هلند

سید دو: آلمان، ایتالیا، انگلیس، روسیه

سید سه:رکواسی، یونان، سوئد، پرتغال

سید چهار: دانمارک، فرانسه، ایرلند، جمهوری چک

 

milad007 بازدید : 123 شنبه 1390/08/21 نظرات (0)

تحسين فوتبال ايران توسط کارشناسان عرب 

بازي سراسر هجومي تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران مقابل تيم بحرين در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 مورد تحسين و ستايش کارشناسان کانال هاي تلويزيوني کشورهاي عربي قرارگرفت.


 

milad007 بازدید : 158 شنبه 1390/08/21 نظرات (0)

مصاف انگليس و اسپانيا؛ امشب در ومبلي 

تيم ملي فوتبال انگليس امشب (شنبه) در ورزشگاه ومبلي تلاش مي کند مقابل مدافع عنوان قهرمان اروپا و جهان، شانس خود را براي مسابقات يورو 2012 بيازمايد.

 

تعداد صفحات : 5

درباره ما
با عرض سلام..این وبلاگ در راه اطلاع رسانی اخبار و حواشی فوتبال سراسر دنیا آغاز به کار کرده امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد برای همکاری میتونید با ما در تماس باشید. همچنین برای تبادل لینک میتونید از تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 1,551
  • بازدید کلی : 18,360
  • !.جستجو در وبلاگ.!
    !.آمارگیر و پیج رنک.!
    !.معرفی وبلاگ به دوستان.!

    معرفي صفحه به دوستان

    *  نام شما
     

    ايميل شما *

     

    ايميل دوست شما *

     

    ايميل دوست ديگر شما